1 Nisan 2013 Pazartesi

Balkon Düzenlemece


Yaz mevsiminin yaklaşması ile evim için yeni çözüm arayışına girdim. Geçen sene yazın kapattırdığımız balkona mobilya arıyorum . Henüz karar aşamasına gelmesek de aklımda az çok şekillendirdim sayılır . Kesinlikle beyaz ve ahşap olsun istiyorum . Beyaz olsun ki çok toz göstermesin ;) ama acaba ahşap mobilya balkon için kullanışlı olurmu ? Sıcaktan , güneşten yanma bur de suyla temasta şişme , çürüme yapar mı ? Bu sorularıma cevap bulabilirsem aşağıdaki fotograflardaki gibi bir şeyler hayal ediyorum.  Dikdortgen masa , 2 tekli sandalye 1 adette 2 kişilik bank.

    1. Fotoğraf ikea 2012 yaz kataloğundan , digerlerini internetten farklı sitelerden buldum.






Son fotoğrafta bir çeşit köşe mobilyası . Geniş balkonlar hatta teraslar için güzel bir alternatif olabilir diye düşünüyorum.
Bakalım bizim tercihimiz nasıl bir şey olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...