19 Ekim 2011 Çarşamba

5 Ay Sonra Yeniden... Kaldığımız Yerden...


Uzuuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba...
Aslında yeniden çalışmaya başladıktan sonra ayda bir de olsa paylaşımlarıma devam etmek istiyordum ama nasip işte. İnsanoğlu kendi planları olsada hakkında yazılanın dışına çıkamıyor. En son paylaşımımı 10 mayıs 2011 tarihinde yapmışım. Ki o dönemde bile halihazırda fotoğraflanmış tariflerim vardı. 16Mayısta ailemize katılacak yeni bireyin, mercimeğimin haberini alıp akabinde beni bulantılı günlere sokması nedeniyle bir süre mutfaktan uzak kaldım. O dönemde sağolsun eşim de kayınvalidem de çok yardımcı oldular. Neredeyse haftanın üç günü kayınvalidemlere yemeğe gittik , her gidişimizde bize bir günlük yemek verdi. O sayede altı günü kurtarmış olduk. Geriye kalan bir günde de ya dışarıda yedik ya da evde kahvaltı, makarna tarzı geçiştirmelerde bulunduk. Bırakın yemek yapmayı, yapılan yere girmek hatta bazı zamanlar yapılmış yemekten bahsetmek bile yüzümü düşürmeye yetiyordu.
Ramazan ayının gelmesiyle yeniden mutfağa girebilmem o dönemde mucize gibi gelmiş olsa da ilk 4 ay içinde bulantıların kesileceğinin bilincindeydim esasında. Yine de bir müddet daha bulantı olacak korkusuyla kendimi çok zorlamamaya, elimden geldiğince bişeyler yapmaya devam ettim. O sebepten olacak ki uzun süren sessizliğim 6 ayı tamamlayana kadar sürdü. 7. ayımıza girdiğimiz şu günlerde kendimi çok yormamak şartıyla yemek yapmaya çalışıyorum. İşten gelince bacaklarımın ağrıması uzun süre ayakta durmama engel olsa da elhamdülillah kendi yağımızda kavrulup kendi kendimize idare etmeye çalışıyoruz...
Yine elimden geldiğince, becerebildiğimce birşeyler yapıp sizlerle paylaşmayı ümit ediyorum..Benim için dua eden iyi dilekte bulunan bütün arkadaşlarıma en içten sevgilerimi gönderiyorum... İyiki varsınız....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...