19 Ocak 2013 Cumartesi

YENİDEN MERHABA

Uzuuuun upuzun bir aradan sonra yeniden merhaba...
Biliyorum dinlenme sürecini çok ama çok uzattım. Artık yeniden yazmaya karar verdim. Eskisi kadar düzenli olmayabilir ama elimden geldiğince bişeyler paylaşmaya çalışıcam.
Bunca zamandır neler mi yaptım?

*Allah'ın izniyle bir bebiş dünyaya getirdim.
*Onunla uykusuz geceler geçirdim.
*Zaman içinde gülmeyi , oturmayı , emeklemeyi öğrenişini hayretle izledim.
*Bol bol ce eeeee oyunları oynadım.
*Bebişi eğlendirmek için girdiğim hallerden dolayı zaman zaman kendimden utandım :)
*Bebişle 2 kez uçak, 2 kez de arabayla olmak üzere seyehatlere çıktım.
*Arada oyalanmak için ufak tefek el işleri yaptım.
*Yeni yeni hobiler edindim.
*Yeni tarifler denedim.
*Yeni arkadaşlar edindim.
*Yeni kitaplar okudum.
*Evimi;yürümeyi öğrenmek ve bi an önce bütün gizli kapaklı yerleri dağıtmak için heveslenen oğluşum için modifiye etmeye başladım.
*Zaman zaman depresyonlara girdim [ bayanların olmazsa olmazı  ;)]
*Sık sık bel ağrıları çektim.
*Benim kurallarım , benim planlarım , benim düzenim , benim eşyalarım diyen biriyken birden bire bütün hayata müdahale eden , hatta bizi o minicik parmağında oynatan küçük beyefendiye çoğu zaman güldüm geçtimmm...
*''Bugün canım bişey yemek istemiyor, öylece ufak atıştırmalarla geçiştirelim'' dönemlerini geride bıraktığımızı anladım ve her güne farklı bir çorba yapma çabasına girdim.
*Onunla ilklerin tatlı heyecanını yaşadım.
*Cep telefonumun fotoğraf kapasitesinin sınırlarını zorladığını ve bakınca kendime ait bir tek fotoğrafın olmadığını farkettim.
*Her ne kadar oğluşum bana mamaaa diye seslense de ben bu sene anneliği öğrendim. :))

İşte benim 1 yılım böyle geçti. Yeni senenin getireceği güzellikleri dua ile beklemeye başladım. Rabbim bütün güzellikleri üzerinizden eksik etmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu