11 Kasım 2010 Perşembe

Sebzeli Tavuk Baget


Hastalığım nedeniyle yine eski tariflerden birini paylaşıyorum sizlerle. Uzun zaman üst üste fırın yemekleri yaptıktan sonra tencerede yapayım şu tavuğu dediğim bir gündü. Yemekteyiz yarışmacılarından birinin özenle hazırladığı yemeği izlerken bu tarife karar vermiştim.

Sebzeli Tavuk Baget
Malzemeler:
  • 5 tavuk baget
  • 2 patates
  • 1 havuç
  • 1 soğan
  • 3 diş sarımsak
  • 2 çarliston biber
  • 2 kuru biber
  • 1 tatlı kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı sıvı yağ
  • tuz
  • Karabiber
  • Kekik
  • Pul biber
Yapılışı:
  1. Kekik, pul biber, tuz, karabiber ile ovulan tavuklar tencereye konur. Kendi suyu ve yağı ile biraz kavrulur.
  2. Üzerine yemeklik doğranan soğan, sarımsak ve yağ eklenir.
  3. Salça eklenir ve kavrulur.
  4. Küp doğranan patatesler eklenir.
  5. Yemeklik doğranan havuçlar eklenir.
  6. İri doğranmış çarliston biberler ve kuru biberler eklenir.
  7. 1 çay bardağı sıcak su ilavesi ile patatesler ve havuçlar yumuşayana kadar pişirilir.
Afiyet olsun...

1 yorum:

  1. İnci hanım yorumunuzu yeni gördüm. şeker hamurunu ben kendim yapıyorum. pasta malzemelerimin bir çoğunu yurtdışı gezilerimde temin ediyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...